Borta bra men hemma bäst...! ♥

2015-03-29 @ 23:09:04
Sedan några timmar tillbaka är jag hemma igen, efter en väldigt roligt men intensiv helg i Karlstad på Barnmässan. Så skönt att vara hemma även om jag har haft galet trevligt och jag har träffat massor med goa människor. ♥
 
Efter en kick-startad fredag på mässan så laddade vi om för dag två igår, lördag... Solen sken i Karlstad,
men trots det var det lång kö innan öppning och knökfullt med folk i stort sett hela dagen. Roligt! :)
 
Snyggaste snickaren Björn från Äntligen Hemma höll till i montern "Minibyggarna" men jag
lyckades få in honom hos Lilla Mig för posering i fina legomössan... En skönhet klär i allt? :) :) :)
 
Fick även finbesök av goa Linda och även Madde och lilla Milla ♥ ♥ ♥
 
Våra närmaste montergrannar Kids Deal och Mamma På Vift
 
När mässdagen var över för andra dagen, skyndade vi tillbaka till hotellet och svirade om för
mingel med utställare och VIP-bloggare. Pose med Emma och min kusin Jenny. ♥ ♥
Mitt i allt blev det earthhour och allt blev svart...! Tillochmed inne på dass!? ...tur att man har mobilen!
För många goa drinkar i trevligt sällskap med bland annat Mirka, Elinor och Sofie.
 
 
Och trots att kvällen inte blev allt för sen för min och Jennys del, så var huvudet väldigt tungt i morse!
Måste berott på att klockan ställdes om till sommartid inatt...? ;) Vi säger så, haha!!
Men det var bara att bita ihop och ladda för tredje och sista mässdagen som gick bra även den...
Mysga Johanna kom på besök idag, och givetvis blev det en bloggpose även med henne! ^^
Och så fort mässan stängde för idag (och i år) packade vi snabbt ner montern, slängde oss i bilen
med all packning och körde söderut igen... Tråkigare väg en 45:an får man dock leta efter!!
Tur att jag hade roligt sällskap, haha! ♥ Hoppas chaufören tyckte desamma...? :)
 
Nu är det hög tid att gå och lägga sig så man orkar med ytterligare en jobbvecka. Tur att veckan
är kort och att det är långhelg i sikte, för jag är allt annat än utvilad efter denna helgen. Zzzzzz!
 
God Natt

Söta små hälsningar..
Signed by: Johanna - RosaBubbla.se

Så kul att se dig förut!!! 😘

2015-03-29 @ 23:16:39
URL: http://www.rosabubbla.se
Signed by: Jenny

Tack själv! Det var såååå kul 😄

2015-03-30 @ 07:24:05
URL: http://lillamig.se
Signed by: Longevity - en blogg om hälsa

Kul att ses! :-)

2015-03-30 @ 20:36:36
URL: http://madelein.se/

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: