Sommarbenen... So far!!

2013-06-05 @ 12:19:00
Jag la ut DEN HÄR bilden på Instagram häromdagen, på Neos "sommarben". I morse slog det mig att det var en väldigt fisig bild, i jämnförelse med hur hans stackars ben ser ut just nu! (Och armbågarna ska vi inte tala om, haha!) Inte så farligt om man kollar på bilden från 2011....?
 

Ser era kids oxå misshandlade ut? Eller är det bara Neo som är klumpeduns?

Söta små hälsningar..
Signed by: Alexandra

Toves ben ser ut som Neos gjorde förra sommaren..

och jag har fått höra från flera håll att hennes ben är ovanligt fulla med blåmärken och små sår. Och framförallt för att vara flicka (vilket bara gör mig arg)..

Men det är ju knappast så att vi slår henne.. Utan det är ju hon som leker..
Springer och slänger sig på marken mm då får man ju blåmärken.. :)

ibland undrar jag om vissa tycker att flickor ska vara några fina töser som bara sitter still :P

Nä blåmärken och skrapsår hör sommaren till..

2013-06-05 @ 14:31:51
URL: http://axdal.se
Signed by: Tina

Haha! Nej mina kids ser också misshandlade ut! Vi har en stor rutschkana på vår tomt. Där åker barnen efter att de har badat i poolen och eftersom de är blöta får de sån fart att de flyger över halva gräsmattan innan de dunsar ner i marken, gissa hur deras rumpor ser ut!!! :-O KRAM

2013-06-05 @ 14:51:19
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Signed by: Malin Mamma Till 2

Jag kan nog garantera att mina små busfrön ser värre ut det är en jäkla tur att dagmamman vet hur dom beter sig så hon inte tror att vi misshandlat våra barn. :) Hahaha

2013-06-07 @ 22:04:59
URL: http://www.nattstad.se/Mamma%20Till

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: