Finally Friday!

2012-06-15 @ 07:53:00
Det är väldigt sällan veckorna går så långsamt som just denna veckan har gjort. Redan i tisdags vaknade jag och trodde det var fredag. Snacka om att jag blev deppig när jag insåg att det var hela fyra dagar kvar till helgen... Men, nu är den äntligen här! :D Eller, först 8 timmars arbete och SEN helg. Långhelg dessutom, eftersom Neo har studiedag på måndag. Gött! ^^

Idag är jag BTW extra glad. Jag cyklade nämligen till jobbet (från Neos dagis) på bara 8 minuter. Rekord! :D Hujeda mig va fort det gick... Nu när jag har hjälm vågar jag släppa på bromsen i nedförsbackarna, vilket det är i stort sett hela vägen till jobbet.


Nä, nu ska jag dricka min efterlängtade cappuccino och börja jobba. So long snyggingar!


Ps. Sista chansen att tävla om en snygg väska från Presentshopen.se
På söndag avslutas tävlingen!! ^^ Klicka HÄR för att komma till tävlingen...

Söta små hälsningar..
Signed by: Desiree Larsen

Skönt med långhelg =)



Hoppas dagen på jobbet idag går fort så du snabbt kan få komma hem och påbörja helgen!

2012-06-15 @ 08:42:44
URL: http://desiree1988.blogspot.com
Signed by: Jessica

Bara för att det varit så många korta veckor som denna känns lång :) men nästa vecka är kort igen :)



Håret blev bra! I gen jätteförändring men den värsta utväxten är borta iaf

2012-06-15 @ 14:10:50
URL: http://lawendelgoteborg.blogg.se/
Signed by: Sofia

Grymt Hanna, härligt att du cyklar och bra att det går så fort :)



Ha en strålande fredag!

Kram kram

2012-06-15 @ 16:33:43
URL: http://soufih.blogg.se/

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: