Grrrr!!

2011-01-23 @ 21:06:48
Missade Solsidan ikväll, fick för mig att det började 21 och inte 20, av nån konstig anledning. Suck! Så det får bli att kika på tv4 play nån kväll i veckan... Sen som spar han har! ^^

Skulle egentligen slänga in en B I L D B O M B från våran trevliga helg... Men fucking blogg.se är ju cpigt ikväll. Tar typ 20 minuter att ladda upp EN bild och jag har typ tusen bilder, och så kul tänker jag inte ha.
Min planerade bildbomb får helt enkelt vänta, och ni oxå. Får se om jag har ork och tid imån efter jobbet... För imån och resten av veckan som kommer, blir det jobb för min del. ^^ Tjooheeej!

Hoppas ni haft en trevlig helg...? Kram!

Söta små hälsningar..
Signed by: Maria

Nej, du får ju inte missa Solsidan!!!

Skönt att det blir lite jobb i veckan för din del:-)

Ha det gott



Kram kram

2011-01-24 @ 09:49:32
URL: http://sagafia.se
Signed by: Anonym

Men vad f-n. Jag missade solsidan vad jag trodde var kl 20. Stängde av tv 20:55.

Åh....

2011-01-24 @ 09:54:56
Signed by: Nina

mest fel på din sida verkar d som. svårt å få den uppladdad och sen å kommentera. ja du såg ju hur det gick.. =)

2011-01-24 @ 22:56:03
URL: http://deliciously.se

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: