Sunny Saturday! ^^

2010-09-04 @ 22:01:58
Vilket undarbart väder vi har haft idag. Precis vad jag behövde! ^^ Massor med frisk luft och strålande solsken... Lovely!

Jag är fortfarande förkyld, snorig som bara den och jag hostar konstant. Så det va väldigt skönt att slippa jobbet/utbildningen idag. Onsdag, torsdag och fredag har varit intensiva dagar kan jag lova er. Huvudet är proppat med massa ny information och nästa vecka blir likadan... Puh!
Snacka om att man inte är van vid att sitta och lyssna och lära sig 8 timmar om dagen. Ska bli skönt när utbildningen övergår i jobb. ^^
Igår när jag kom hem "dog" jag i soffan och söta M hade köpt räkor och kräftor som vi gottade oss med, sen va det fredagsmys med film. Såg Salt med Angelina, mycket bra film!!

Idag åkte vi till Nyebroparken i Lerum och spenderade några timmar på den stora lekplatsen där. Anna, Tommy, Elvira och Anton joinade oxå. Kidsen lekte som vanligt (förutom Anton då ;o) och vi tjötade som vanligt, haha! Knäppte givetvis lite bilder... Enjoy!



Neo in action...
  

~ Lilla E och Neo ~


Neo, picknick, Anna och Anton...


Kidsen spanar in fontänen i dammen! ^^


Lilla E in action...


Lovely!



På vägen hem åkte vi in på Allum och "småshoppade" lite... ^^
Blev två par leggins till mig, två par långarmade t-shirtar,
en mössa (med silverstjärna) och två par tunna tumvantar till Neo.


På eftermiddagen kom moster Emma hit och "skämde bort"
Neo ännu mer, med en mc-jacka i skinnimitation... Thx sis!!


Innan Neo somnade som en stock hann vi även med att måla med
vattenfärg, leka med lera, bada och titta på "Pettson och Findus".
En väldigt mysig dag med andra ord... ^^

Hoppas ni oxå har haft en bra lördag??
Blogglista.se


Söta små hälsningar..
Signed by: Emelie

Ser väldigt fint ut på den lekplatsen!

2010-09-04 @ 22:14:25
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Signed by: Emelie

And lööööve the clothes!!

2010-09-04 @ 22:14:57
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Signed by: Carro

Härliga bilder o fiiin shopping. Varifrån är kakmonstertröjan?? O skinnjackan?



Tack för filmtipset, den vill jag med se =)

2010-09-05 @ 15:51:59
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: