Morsdag... ♥

2010-05-30 @ 11:06:55

Idag fick jag en efterlängtad sovmorgon, då pappa M gick upp
med Neo tidigt i morse. När grabbarna väl väckte mig, kom Neo
instudsandes i sovrummet och ropade "Gattis Mamma!!" Så gulligt!! ♥
Ute i köket stod frukostbordet uppdukat med massa gott... ^^
Ibland (ganska ofta) är det underbart att vara mamma!
Och jag är så tacksam över att var just din mamma Neo!!


Passar även på att gratta min mamma på morsdag...
Du är bäst!


Blogglista.se
Senare idag lovar jag att uppdatera er om vad
som hänt dom senaste dagarna... Fartfyllt värre! ^^
Nu ska jag gosa med världens sötaste Neo ♥


Söta små hälsningar..
Signed by: Emelie

Åh, så mysigt :-)

Världens finaste ungar har vi :-)



Själv väntar jag på Evi och Zoran som är iväg och köper musli hahaha kraaam

2010-05-30 @ 11:44:56
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Signed by: Frida

Hej! Hoppas du haft en fin morsdag :) Vilken snygg mamma du har Hanna! :)

2010-05-30 @ 22:37:38
URL: http://www.ordsoya.blogspot.com

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: