Så typiskt!

2009-01-29 @ 22:14:11
Åhh, jag blir så arg på mig själv! *bash*

För två veckor sedan när jag var på mammatäff på BVC glömde jag (slarvade bort?) Neos söta "speldose-kossa" där. Frågade dom andra mammorna om dom sett den... Men den va "spårlöst" försvunnen! Suck! *hmm*

Och igår, när vi var på IKEA tappade jag (eller vi?? -Maggie va oxå med!) bort Neos fina turkosa stjärnmössa från Villervalla. Jag som älskade de mössan!!
Blir att åka till Villervalla någon dag och köpa en ny! :D 
Men kossan -som oxå är köpt på Villervalla, får förbli saknad.

Men härdanefter ska jag försöka hålla reda på mina och Neos prylar!

Gammal bild på Neo, mössan och kossan! *love*

Söta små hälsningar..
Signed by: Lena

tur att du har med dig Neo hem iaf...

2009-01-31 @ 01:20:25
Signed by: Nina

Visst är dem! dem e såå jäkla fina. du ska se tallrikarna.. dem finns på den här sidan. grymt fina. men kostar lite.. :P



http://www.misshome.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=160&limit=

2009-07-30 @ 22:21:42
URL: http://modesida.blogg.se/

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: