Regn Regn Regn

2008-07-19 @ 21:49:26
Egentligen så skiter jag faktiskt i det, eftersom jag inte är ute speciellt mycket just nu ändå... Men jag tycker synd om alla er som har semester i detta jävla pissväder! Hoppas verkligen att vinden vänder snart och att vi får se mer av SOMMAREN innan hösten hälsar på. För så fort ♥bebisen♥ behagar titta ut och mina fötter får plats i ett par skor igen så tänker inte jag sitta inne hela dagarna... No no no! Då får solen skina hur mycket den vill. Yes Sir!!
Fast egentligen sitter jag inte inne heeeela dagarna. ♥Maggie♥ brukar ta ut mig på en åktur när han slutat jobbet... -Han e så söt! ^^ Oftast åker vi bara och handlar eller kikar i affärer en snabbis, men igår blev det middag på avenyn vilket va jätte mysigt. Och idag blev det en sväng hem till min pappa  på kalas... Han fyllde ju år i torsdags och det "firades" med smörgåstårta och bakelse idag! Mums mums!!

Nä, nu börjar snart Las Vegas på kanal 5, gotta go... C Ya!


Söta små hälsningar..
Signed by: Mika

när hade du bf?? letar i minnet men hittar inge datum =)

För din skull hoppas jag på den 21 men den 27 känns rätt i magen haha! =)



Va gott med smörgåstårta!!

kram kram

2008-07-20 @ 11:18:50
URL: http://mika83.blogg.se/
Signed by: Anonym

sv : ha en bra söndag du med fast det regnar -.-

2008-07-20 @ 12:01:46

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: