Tito Beltran

2008-01-08 @ 11:04:02
Ingen har väl kunnat undgå att sångaren Tito Beltran sitter häktad misstänkt för att ha våldtagit Maria Lundqvists barnflicka?? Hmm... Usch och fy för våltäkter och en tanke till alla som blivit utasatta för sånt djävulskap!! Och om han har gjort det eller ej vet ju bara han och barnflickan... (Håller tummarna för ett rättvisst slut i denna tragedin.)

Därimot måste jag bara spy galla över gubbfan (Tito), efter att ha läst hans uttalande i media i gårdagens Aftonbladet. Där han går till "attack" mot SVERIGE!! Och säger att han ska bränna sitt svenska pass efter att denna soppan är över. Och att han gått ner 10kg sedan han häktades i början av december för att han äcklas av den svenska maten. I den chileienska pressen säger han oxå att svenskarna är det mest rasistiska som finns, att Sverige inte tolerarar "svartskallar" och att det är därför han sitter häktad... Hmm!! Någon mer än jag som blir jävligt förbannad??
Vilken jävla idiot!! Blir så förbannad på sånna idoioter som måste använda ordet "rasist" så fort dom får lagen mot sig. Vad har SVERIGE med saken att göra?? Och vad fan har hans hårfärg med saken att göra? Han är anklagad för våldtäkt... Varför gå till attack mot Sverige?? PUCKO!
Han kan vara jävligt glad för att han sitter häktad i Sverige, och inte i nått annat land (typ Chile - Titos hemland). Och maten i svenska häkten och fängelsen är fan lyxmat om man jämnför med andra länders fängelsemåltider! Sveriges fångar får fan bättre mat än barnen i svenska skolor!!! Fnys! Så ät och håll käft gubbe!!
(Med risk för att bli "rasist" vågar jag tyvärr inte skriva mer om detta!)

Puh! Sådär... Nu fick jag skällt av mig lite! =) Hoppas jag inte tramade någon (mer än Tito) på tårna med mitt lilla påhopp...? Jobbigt i sånna fall!!

image366

Söta små hälsningar..
Signed by: Jennie

YOU GO GIRL!! Han e fan helt jävla dum i huvudet asså! Vi kan kan ta detta på tjejmidda´n. Hmm eller inte kanske.. :-P

2008-01-08 @ 13:08:08
Signed by: Mika

kunde inte ha sagt det bättre själv!!
Vilket jävla gubbfan!!
blir ju äcklad till tusen!

2008-01-08 @ 15:44:02
URL: http://www.mika83.blogg.se
Signed by: Satu

bra sagt! instämmer!!!

2008-01-08 @ 20:49:24
URL: http://satuelisa.blogg.se
Signed by: millan

håller med dig till tusen! fin rosa blogg!

2008-01-08 @ 22:05:04
URL: http://moder,blogg.se
Signed by: Angelica

Så när blev det bestämt att andra skall bestämma ens blogginehåll? Om jag inte minns helt fel så var det vad du sa till mig när jag ifrågasatte något i din blogg för ett tag sen. Jag skriver vad jag vill. Och jag vet att det är Kattastrofinläggen som folk längtar efter. :D Så, skärp dig eller sluta läs. :p

2008-01-08 @ 23:06:20
URL: http://jelican.blogg.se

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: