Inventering!

2008-01-02 @ 10:16:05
Snacka om att jag är otränad...  (-No Shit Sherlock??)
Vi hade nämligen inventering på jobbet igår, så jävla boring!! I vilket fall som helst så innebär det att man ska räkna varenda vara i HEEELA butiken. Om det så är jätte högt upp eller lååångt in i hyllan eller längst ner... Puh!! Jag stod på tå, kröp på golvet och klättrade halvvägs in i dom dammiga och trånga hyllorna. Nämnde jag att det va BORING?? Ehh... Samt att jag knappt kan röra mig idag, antar att det är träningsverk. =/ Hahaha... Otränad?? Japp!


Söta små hälsningar..
Signed by: milla

Hanna... så farligt var det väl inte förutom att det är tråkigt.... du får det att låta som om det var värsta Aerobicspasset....

2008-01-02 @ 17:14:49
Signed by: mammiz

Haha...du är la go..får alltid ett gott skratt
när jag är här...puzz

2008-01-02 @ 21:19:01
Signed by: Cilla

go inventeringen!! haha.. unerbart är de... hade hur kul som helst, för mig själv :D

2008-01-03 @ 00:36:57
URL: http://cillaislost.blogg.se

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: