Fredag??

2008-08-15 @ 12:39:25

Yes Sir! Idag är det tydligen fredag... Alla dagar ser ju likadana ut nu för tiden, så det kunde lika gärna vart måndag. Hahaha! Antar att jag får in lite mer rutiner sen när ♥Maggie♥ börjar jobba igen, men just nu passar vi på att njuta! 

Neo♥ sover för tillfället och eftersom jag redan ätit frukost, gjort mig iordning och hängt tvätt så unnar jag mig lite "bloggtid". Men nu när jag väl sitter här känns det inte som jag har nått intressant att skriva. Hmm...

Men jag kan ju alltid bjuda på två bilder från gårdagen, då lillprinsens fastrar (2 av 3) var här och hälsade på! ^^



♥ Neo och faster Camilla


♥ Faster Angelica och Neo ♥


 

Söta små hälsningar..
Signed by: Vera med flera

Hej!



Vilken mysig blogg du har och vilket urgulligt litet uderverk! :)

2008-08-16 @ 21:24:47
URL: http://veramedflera.blogg.se/

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: