Ledig idag... =)

2007-09-05 @ 11:08:55
Ajjamen vettu! Idag e jag ledig och det firade jag med en två timmars promenad nu på morgonen. Härligt! Lite kyligt ute, men solen sken och jag blev lite små svettug, så de va ingen fara. He he... Nu har jag precis ätit lite frukost och ska snart in i duschen. Jag ska nämligen på arbetsintervju idag, kl 14.00. =) Företaget som rekryterar heter Kelly Service och tjänsten är som receptionist/telefonist. Så håll tummarna för mig nu, för det är ju DET jag vill jobba med. =)

Åhh, nu fick jag precis sms från Jojjo! Hon kommer hem på söndag och stannar i 6 dagar tror jag... Saknar henne! =(  Just nu är hon på Mallorca och "slappar". Men hon har jobbat på en båt i medelhavet i hela sommaren. Låter härligt, men hon har tydligen fått slita rätt rejält. Fast hon har iof fått bra betalt, så hon ska inte klaga. He he... Jessica kommer oxå hem till helgen. =) Fast hon är ju "bara" i Kristianstad, så henne va de inte sååå länge sedan jag träffade. I vilket fall som helst ska de blir kul att träffa dom.

image83
Jag, Jessica och Jojjo för ca 10 år sedan. Coolare brudar får man leta efter!! =)

Nu får ja skynda mig om jag ska hinna fixa allt inför intervjun. =) Tihiii... Lite nervös är jag allt! Lovar att skriva hur det gick sen... So long!!

Söta små hälsningar..

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: