Trött men glad! ^^

2007-10-15 @ 23:15:53
Jobbade sent idag, alltid lika segt... Satt och gäspade mig igenom dom sista kunderna! Lite pinsamt, men men...
Två "kändisar" va inne och handlade idag. Den ena vet jag inte ens va han heter, men har är programledare i/på (???) svt tror jag. Hmm... Och den andra har vart med i BigBrother. He he... Super kändisar typ! -Eller inte!!! Nämner dock inga namn, så ni får förbli nyfikna! *räcker ut tungan* =)

Och medans jag jobbade hade M tydligen hittat en fågel INNE i våran lägenhet. FYYYYYY! Ryser bara ja tänker på det... Usch!! Jag hade lämnat badrumsfönstret öppet på vädring när jag gick till jobbet. Så när han kom hem från jobbet satt fågeln på gardinstången och pep, ha ha.... Måste sett roligt ut när han jagade ut den! =) Sen hade han fått torka bajs lite här och var. Stackarn (fågeln) måste vart livrädd!!

Efter att han fått ut fågeln (levande), hade han roat sig med att göra en ny header bild till mig. =) =) =) Utan att jag ens bett om det... Sötare kille får man faan leta efter!! ^^ ♥TACK ÄLSKLING!!!!♥ Är jätte nöjd och super glad!! =) Weeeiii... =) Va tycker DU?? Pimpad va?? Kitty^^ och bubblor! Sååå MIG på nått sätt! *GLAAAD*

Nu är det dags att sova... Trött som ett as juh. Go Natt!

Söta små hälsningar..
Signed by: Olga

Svar: det ska jag absolut göra!
Fin design du har på bloggen förresten ;)

2007-10-15 @ 23:26:58
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Signed by: Sara

Ja gumman, sååå dig!

2007-10-15 @ 23:53:18
Signed by: Hanna ^^

tack tack tack! ^^

2007-10-15 @ 23:54:54
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Signed by: anna

din blogg är verkligen skitsnygg och läcker! massa kram!

2007-10-16 @ 00:33:42
URL: http://pyttis.blogg.se
Signed by: Viktoria

Allting som är rosa är SÅÅÅÅ dig

2007-10-16 @ 07:39:05
Signed by: Mija

Hah, vilken härlig kille! Headern är grym!

2007-10-16 @ 08:59:35
URL: http://mammamija.blogg.se

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: