Genväg = Senväg

2007-08-17 @ 23:19:55
Trött som ett as efter en boring dag som mestadels fördrevs genom att jobba. Började iof inte fören kl 15.00. Men de va piss väder (som vanligt), så jag pallade inte att göra nått.
M började därimot kl 13.15, så jag körde honom till jobbet för att kunna ha bilen. =) Efter att jag dumpat honom i Ytterby skulle jag ta en "genväg" genom Hisingen till Frölunda. För att slippa köa i tingstadstunneln... Hmmm!
En mycket dum idé kom jag på efter ett tag... För det tog ca 45-60 minuter att hitta till älvsborgsbron. Hade ingen aning om att Hisingen va så stort, jisses alltså!! Till slut kom jag iaf fram till Frölunda torg, jag gick in och kikade lite. Men jag hade varken pengar eller tid, så jag åkte till jobbet istället.
Där var det hyfsat lugnt för att vara fredag, men ändå segt... Och efter att jag slutat va de bara att kasta sig iväg till Ytterby igen för att hämta M. Och nu kan vi typ nyss hem...
Usch vilken tråkigt dag! Blir att gå och lägga sig och hoppas att morgondagen blir roligare!

image29

Natti natti...

Söta små hälsningar..
Signed by: Angelica

Hahahaha! Hanna du är för go du! Antar att det kunnat vara jag som kört och leta efter en bro. Du vågar ju i alla fall åka andra vägar, jag är lite klen på den fronten. Nu skall jag åka och jobba.. trots semestern. ;) Ha en bra dag!

2007-08-18 @ 08:03:26
URL: http://jelican.blogg.se

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: