Design!

2007-08-15 @ 21:20:47
HJÄÄÄÄÄLP! Får krupp snart, har suttit i flera timmar och försökt mig på att "designa" denna sida (min blogg). Suck, stön och flämt alltså... De är ett jävla pet och massa tecken och koder som jag inte försår mig på. Men nu har jag kommit en bit på vägen iaf. Eller?? =)

Jag är ännu mer slut i huvudet och ögonen nu än va jag va förut. Hittade inte brillorna...
=( Eller, ehh... Den lådan som jag tror att dom ligger i får jag inte upp. Har ryckt och dragit och verkligen kämpat, men icke!! Så jag får vänta tills M kommer hem, och han slutar inte fören 22.00. ORKA!! Så nu funderar jag på att lägga mig på soffan och blunda, för att vila ögonen lite. För när M kommer ska vi kolla på film (efter att lådan öppnats). =) Jag va nämligen och hyrde "Se upp för dårarna" förut. Har väntat som fan på att den ska släppas på dvd, den ska tydligen va as kul... He he! Det återstår att se...

Föresten... Hello Kitty är den sötaste!! ^^  

 
image26

Söta små hälsningar..

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: