Min Fredag!

2009-03-06 @ 22:24:56
Då va denna dagen snart avklarad!

Och som vanligt har det blivit en hel del vurpor även idag... Lär han sig aldrig?? O_o Visserligen blir han stabilare och stabilare när han står upp. Idag har han även försökt sig på att längs med sängen och vardagsrumsbordet. Men efter ett halvt steg har han fegat ur och satt sig ner istället, haha! Sötkorv! *love*
(OBS!! Nedanstående är inget för äckelmagade!!)
Det blev även en liten (eller stor?) "bajs olycka" tidigare idag. *puke* Vanligtvis är Neo rätt hård i magen, men idag när jag skulle byta en bajsblöja möttes jag av nått riktigt läskigt!! :S För första gången ever så hade "materialet" läckt igenom blöjan... Hela benen (och byxorna såklart!) va täckta av en rinnande sörja! In i badrummet och ner i badkaret med lilleman. Av med bodyn som oxå va nerkladdad, och blöjan ska vi inte ens tala om!! *hmm* Det va bajs överallt!!!!
Spolade av honom och tog på honom en ny blöja och nya kläder. Men dom gamla kläderna fick tyvärr åka till Gud i en soppsäck... Det hade givetvis bara varit och tvättat dom. Men jag höll fan på att av lukt och syn, så jag la dom bara i en påse tillsammans med blöjan och kastade! *note* Det va dom fina NHL kläderna, som Neo fick av morfar... Sorry!! Men han har använt dom väl och dom va nästan för små. -Om det är till nån tröst?? *blush*

Så här glad blev Neo när han fick sina NHL kläder av morfar! *love*


När ♥Maggie♥ hade slutat jobba, blev det en sväng till Allum. Han skulle köpa sig ett par nya jeans och hittade ett par billiga i första affären vi gick in i - H&M. Han slog även till på en ny skjorta. (Spenderar byxorna på!)
Blev även en sväng in på KappAhl, där vi köpte två nya bodysar till prinsen. :D

"Dad/Mom Loves Me 4-Ever And Ever" och en med ett smurf tryck. Najs!!


Vi spande även in en ny vårjacka till Neo, men den köper vi nästa månad. Får hålla tummarna på att den finns kvar bara! ^) Men så här ser den ut iaf...

Turkos såklart!! (: Fin va?


Väl hemma igen, kom moster Emma på besök och busade med Neo.
-Väldigt uppskattat, men när hon gick blev han kinkig och tröttheten gjorde sig påminnd. Så det blev sängen för honom... *zzz*
Och för min del blev det "Så ska det låta". :D Jag missade säsongsstarten förra veckan, så idag satt jag bänkad... Hehehe! Me Like Peter Settman!

Så förutom "bajs-incedenten", har det varit en bra dag... Hoppas ni oxå har haft en trevlig fredag! Nu ska jag sova... *zzz* Kram på er!

Och glöm inte att rösta!!
Blogglista.se

Söta små hälsningar..
Signed by: Karin

Dom där NHL-kläderna är så fina. Dom hade Albin när han var nyfödd :)

2009-03-06 @ 22:42:49
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Signed by: Anna

Hanna-Panna, du kan då inte låta bli å shoppa ;)

Men dem va jättesöta (bodysarna alltså)!

Fanns det nån tjej-modell av den där svarta?

Pöss å köss

2009-03-06 @ 23:03:18
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Signed by: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: tack :) han är lite mer en ett halvår, född 080828 så de skiljer en månad på våra söner :P hehe

2009-03-06 @ 23:04:28
Signed by: Karin

Hehe, ja det är Lets Dance jag pratar om! :)



Kram!

2009-03-06 @ 23:09:47
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Signed by: milla

då missade du förra veckan då Markolio gjorde en klockren Högt över Havet men det finns säkert att se om du söker du är ju duktig på sånt kram

2009-03-06 @ 23:11:25
Signed by: ..:Sarah:..

tack desamma :)

fasen va bra hon är lily allen !! dansa dansa

KRAM

2009-03-06 @ 23:21:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Signed by: Nathalie

svägerskan anna: tjej kan väl ha den svarta med ? =) hihi

2009-03-07 @ 09:07:17
Signed by: nathalie

glömnde å ta på mig glasögonen när ja skrev.. därför har ja blandat i hop orden haha :P

2009-03-07 @ 09:24:58

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: