Pausbloggar...

2009-04-14 @ 22:19:30
Fortfarande ingen spy, men däremot är bajset fortfarande löst... Men färgen har ändrats från gult till svart. :S Dessutom har han varit super gnällig hela dagen. Tills pappa ♥Maggie♥ kom hem från jobbet, då jävlar blev han glad. Pappa är helt klart ♥Neos♥ stora idol. *hmm* (Avundsjuk!)

"Tjohoooo! Äntligen är pappa hemma!!"


"Titta pappa, va fräck jag är i mina GAIS-kläder!!"

Oavsett om det är prinsens tänder eller om det är magsjuka som spökar, så fick han lite "isglass" idag.  Om det nu är tänderna så kyler det ju ner i tandköttet och om det är magsjuka så är det ju bra med mycket vätska... Och med isglass menar jag inte piggelin eller nått annat från GB:s glassdisk. Utan sempers fruktjuice som jag fryst in i iskuber och sedan stoppar i hans Nuby (fruktpåsen).
Han älskar verkligen "glass"!! Han sög och tuggade som en tok och blev jätte arg när det tog slut... *blush*

   

Och idag kom ingen mindre än Jojjo hem till Sverige. Hon har jobbat i Barbados hela vintern och drar till medelhavet om några veckor... Så hon är bara hemma och mellanlandar och säger "HEJ!" typ. Sad
Hon har ju "bara" träffat ♥Neo♥ en gång, när hon va hemma i höstas. Så hon kom hit förut och busade lite med korven... ^)


"Wow!! Vilken snygg mobil... Får jag låna?"



"Va snäll du är, mamma lånar aldrig ut sin mobil...
Vill du bli min bästis?"



Nu ska jag se klart på DHW, sen är det dags att gå och lägga sig...
Kram på er!!

Ni glömmer väl inte att rösta??
Blogglista.se

Söta små hälsningar..
Signed by: Nina

åå vill oxå vara sådär brun! avis! :D



shysst frilla han har. men hur var det nu med de där färgerna på kläderna. va ju grönt å vitt ;)



skönt att han iaf verkar att må bra. å att han äter är ju alltid toppen. Jätte smart det där med å frysa ner fruktjuice. det ska ja oxå göra sen. kanontips!

2009-04-14 @ 22:31:31
URL: http://modesida.blogg.se/
Signed by: Nina

hahah som en alvedon Asg den var ny för mig. men så rolig. haha ja känner mej som en albino. för vitare kan ja nog inte bli..



går sjukt fort som mamma. å varje dag är lika underbar å vakna upp med hans söta ansikte som ler mot en.. fasen va lycklig man känner sig. att en liten en kan göra så mkt.. :D nu är det bara å hänga med i svängarna.. :D



2009-04-14 @ 22:46:43
Signed by: Elin (Edvinsmamma)

Skönt att han inte blivit sämre...så hoppas att det beror på tänderna :)



Det är klart att han älskar glass, riktigt smart också att frysa ner hans "saft" till is måste jag säga :)



Kram

2009-04-15 @ 08:58:26
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Signed by: FRIDA

Va fint Neo passar i sina gais kläder:)

Om han i framtiden blir ifk:are är det ok då? ;)

Hoppas allt är bra med er annars (förutom "bajset")

Kram Frida

2009-04-15 @ 09:48:14
URL: http://ordsoya.blogspot.com
Signed by: Sandra

Vilken söööt blogg du hade :] och din son var super fin!

2009-04-15 @ 10:20:43
URL: http://sannisunshine.blogg.se/

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: