I väntans tider...

2008-11-19 @ 14:12:36
Medans min fiskgratäng är inne i ugnen och ♥Neo♥ sover,
så kan jag ju passa på att blogga lite! :) 



Igår kom söta Salo hit och hälsade på... -Mad kakor! :P


Sen försökte hon busa med ♥Neo


Men han blev jätte ledsen, Salo skrämde tydligen slag på stackarn. :( Hahaha!


Men så fort han kom till sin bästis (pappa), blev han glad igen... *love*

♦ ♦ ♦

Och idag har jag och ♥Neo♥ varit och hälsat på moster Emma på hennes jobb.
Hon jobbar som fritidsledare på en fritidsgård.


Neo♥ och Emma


Emma försöker lära ♥Neo♥ att spela biljard, det slutade med att
hans fot försvann ner i ett av hålen... Hahaha!


Emmas jobbarkompis Cissan är ska snart ha bebis (nyårsafton??)


Och nyfiken som jag är listade jag ut att hon väntar en pojke.
Ringtestet! -Det funkade på mig, Anna, Emelie, Nathalie och massa andra...
Så det ska bli spännande och se om det stämmer även med Cissan!

♦ ♦ ♦

Nu är fiskgratängen äntligen klar... Och jag är vrååålhungrig!
Bäst att passa på att käka in korven vaknar.
Adios!!

*hart* *hart* *hart*


Söta små hälsningar..
Signed by: Anna

Klart det stämmer!

Ringtestet alltså :)



Undrar när Salo ska komma hit med kakor ;)?

Fast inte om hon skrämmer små barn hihihi

2008-11-19 @ 17:46:55
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Signed by: Mika

jag måste ju pröva ringtestet! Vill ju veta vad det blir denna gång =)

kram kram

2008-11-19 @ 20:17:56
URL: http://mika83.blogg.se/

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: