Hej Å Hå!

2008-05-31 @ 08:52:41

Softisch lördag. Ska snart dra till Kåsjön och slappa. Ligga i solen och försöka få lite färg på min bleka kropp... =) Kommer säkert bränna sönder mig! Hehehe, najs!

Tänkte bara slänga ut en bild på våran, eller ♥Magnus♥ nya bil. Den är ju inte ny NY, utan ny för oss... Praktiskt med kombi nu när ♥bebisen♥ snart kommer. Yehheee!
Svensson Svensson  typ, bara hunden som saknas, haha!! -Men det blir inget med det eftersom Magnus är allergisk. Som "tur" är!



((( En vanlig hederlig VOLVO (såklart!!) 740 kombi 88:a )))




Söta små hälsningar..
Signed by: pappa

den ser jättefin ut, kör försiktikt

2008-05-31 @ 10:55:13
Signed by: Anna

niiiice. fan jag blir ju avis. ge mig din bebbe? :)

2008-05-31 @ 15:56:18
URL: http://yaa.blogg.se/
Signed by: Nina

angående hunden så finns den på br. men den kostar nästan 500 kr där. men nu som bor nära ullared borde köpa den där. för ja såg den då vi va där. kosta typ 239 kr. dvs mer än halva priset!!!! va ju en sjuk skillnad... =)

2009-07-18 @ 21:35:33
URL: http://modesida.blogg.se/

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: