Ny data!! =)

2007-09-17 @ 22:22:42
Jippie! Tjohoo! Weeeiii.... Idag är Hanna Panna glad. =)
Åkte till OnOff efter jobbet och skulle lämna in min digitalkamera på lagning eftersom den cpat sig. Men den gick inte och laga och fanns inte kvar i sortimentet, så jag fick en ny! =) Som var likvärdig i finesser och prisklass. Fick endast betala självrisken på 170kr.
It´s a deal!!! Så det blev en svart Samsung... Och när jag ändå va på OnOff så kikade jag på datorer. Min gamla va ju från stenåldern och va allmänt störd... *MORR* Så jag slog till på en ny data oxå. En bärbar Acer... Hmm! Jag kan inte så mycke om datorer, men M tyckte den va prisvärd så ja e nöjd! =) Fattar dock inte så mycke ännu... Men man lär väl sig antar jag. Blir lite felstavat och sånt, men ni få som läser detta får ha tålamod en vecka eller två. Sen e jag nog kung på denna manick! =)


image114



Har nyss vart ute och gått i ca 90 minuter med Jenny, härligt... Men de va lite mörkt och läskigt att gå i skogen! =( Fick hålla hårt i Jenny, ha ha ha...
Nu ska jag strax sova, är iof ledig imån men ska upp tidigt ändå... Arbetsintervju och vägning och mammsen. Sen blir de väl promenad med Jenny igen...
Hoppas det fina vädret håller i sig! =)
Kram och gonatt!!

Söta små hälsningar..
Signed by: Sara

Skruttan, ja va kul!
Tack! För nu gav du mej nämnligen lite inspiration att finally inhandla en ny oxå .. du vet ju att jag behövde det..
Hoppas hon funkar bra!
Det gör min .. väldigt mycket bättre och mer avancerat än jag förstår iallafall..
hahaha Kramis :D

2007-09-21 @ 18:55:46

Plats för fina små hälsningar...

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du oxå en blogg?

Skriv nått kul här: